محمد بردیامحمد بردیا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

بردیای مامان

بهترین لحظه

1391/1/23 8:36
نویسنده : مامان
399 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب ساعت ده و نیم خوابیدی منم نیم ساعت بعد اومدم کنارت و بغلت کردم باورم نمی شد چقدر شیرین بود اون دست کوچولوتو گرفتم و احساس کردم همه جای اتاق روشن و نورانی شده واقعا دستات ،وجودت، نفست همه چیزت ،بهشت جاودان منه  .به خدا گفتم :" خدایا چی میشد این لحظه تا ابد ثابت می موند و این لذت ابدی می شد" اما عزیزم صبح که از خواب بیدار شدم فهمیدم حاجتم برآورده شده چون الان که توی اداره هستم و دارم برات می نویسم هنوز همون طور غرق لذتم و دستای نازتو توی دستام احساس میکنم و ریتم نفس هات منو به بهشت ابدی می بره

لحظات عاشقانه ما تا ابد ماندی باد

بردیای من ، محمد بردیای من ، نمی تونم بگم چقدر عاشقتم امیدوارم این عشق بزرگ رو بتونی احساس کنی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)