محمد بردیامحمد بردیا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

بردیای مامان

منو ببخش

1391/1/20 8:40
نویسنده : مامان
343 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مهربون من

امروز برای اولین بار وقتی صبح ازت جدا شدم و می خواستم بیام سر کار ،پشت سرم گریه کردی دیوونم کردی پریشونم کردی نازنینم دیگه هرگز گریه نکن این منم که باید گریه کنم که پسر نازمو تنها می ذارم تو که چیزیو از دست نمی دی تازه مامانی و بابایی هم که کلی باهات بازی می کنن

امیدوارم همیشه خنده روی لب های قشنگت باشه و سالم و سلامت باشی

تو فقط بخند که من با خنده های تو روحیه می گیرم

دوستت دارم عزیزم منو ببخشناراحت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نانازيا
20 فروردین 91 11:56
سلام ازتون دعوت می کنیم شما هم کوچولوتون رو در قرعه کشی افتتاحیه سایت نانازیا شرکت بدین. آرزوی سلامتی و شادابی برای خودتون و کوچولوتون داریم نانازیا ، شهر اينترنتي بچه ها www.nanazia.ir