محمد بردیامحمد بردیا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

بردیای مامان

قهرمان منی

1391/1/19 14:23
نویسنده : مامان
315 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کوچولوی من

 هر روز که می گذره بیشتر و بیشتر عاشقت میشم مخصوصا اینکه تو هم هر روز داری بیشتر دلبری می کنی و به من وابسته تر میشی خیلی برام عزیزی وقتی می خندی تمام دنیا به روی من می خنده و وقتی اخم می کنی یا ناراحتی دنیام دیگه مفهومی نداره

 خیلی با تو خوشحالم ولی بیچاره بابا که از وقتی تو به دنیا اومدی اون تنزل رتبه پیدا کرده و خیلی هم ازاین موضوع ناراحته اما چیکار کنم حتی وقتی به اون نگاه می کنم همه ذهنم فقط تویی

 نگاهم تویی نفسم تویی حرفام تویی فقط تو تو تو

دوستت دارم کوچولو

دیروز یه کار جدید کردی من اسباب بازیاتو می ذارم توی یک سبد در دار دیروز خودت درشو باز می کردی و با دست کوچولوت نگه می داشتی و با اون دست دیگه ات اسباب بازیتو بر می داشتی

 آفرین قهرمان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)