محمد بردیامحمد بردیا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

بردیای مامان

می خوام از شیر بگیرمت :(

1392/6/24 13:24
نویسنده : مامان
391 بازدید
اشتراک گذاری

 

می خوام از شیر بگیرمت دارم خودم دیووووونه میشم ای خدا کمکم کن

دلم واسه اون نگاه های قشنگت واسه دستای خوشگلت که چنگم می زنه واسه یقه کشیدنام واسه پیدا کردناش .....  خیلی تنگ می شه

امیدوارم اذیت نشی ولی احساس می کنم الان بهترین موقعشه چون آخر تابستونه و توی تمام مدت روز می تونم ببرمت بیرون تا کمتر  اذیت بشی اگر بذارم زمستون یا پاییز از ساعت ٥و٦ هوا تاریک میشه و تو کلافه می شی ...

نمی دونی واسه خودم هم خیلی سخته الان توی اداره ام و از صبح دلم می خواد گریه کنم امشب آخرین شبیه که بهت شیر می دم فردا ظهر هم البته بهت شیر می دم اما از دوشنبه شب چون شب ولادت امام رضا(ع) هست دیگه می خوام با همکاری تو این کار سخت رو انجام بدم

عزیزم به خاطر تمام لحظات خوشی که برام ساختی و اجازه دادی منم لذت شیردادن رو حس کنم ازت تشکر می کنم خودم با هزار التماس ازت خواستم شیر بخوری و حالا باید اونو ازت بگیرم

رسم دنیا همینه

اینو از الان بدون ! دنیا یه روز همه چیزو بهت میده و یه روز همه چیزو ازت پس می گیره

تو قوی باش

بزرگ باش

رها باش

و به سادگی از پس هر مشکلی رد شو

دوستت دارم  از من دلگیر نباش مامان جان!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)