محمد بردیامحمد بردیا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

بردیای مامان

منم مامانت

1392/8/28 14:52
نویسنده : مامان
459 بازدید
اشتراک گذاری

عشق همیشگی من

چند وقته که ساعت کاریم زیاد شده و گاهی فکر می کنم دیگه نه من و نه تو طاقت تحمل دوری رو نداریم

تو هر روز به من می گی: نرو اداره! و با این حرفت منو می کشی و به قلبم خنجر می زنی عزیزم

ای کاش یه راهی واسه این مشکل پیدا کنیم !!

الان یه چند وقتم هست که داری سی دی می بینی و به دیدن کارتون علاقه مند می شی البته فقط دو تا کارتون نگاه می کنی: تام جری  -  خرس پو !

تازه توی همین سی دی تام و جری هم اول که فقط یک برنامه شو دوست داشتی و مدام اونو می دیدی الانم ٧ تا شو دوست داری البته اینا کم کم زیاد شد

جالبه عاشق جری موشه هستی و وقتی تام می زنتش و یا جری داره غصه می خوره تو اشک توی چشمای قشنگت جمع می شه تازه اون اوایل یکبار گریه کردی و گفتی: موشه داره گریه می کنه!!

بردیا من با تو با این احساسی بودنت چیکار کنم مامان جان؟ یه ذره قوی باش ! اونقدر زندگی سختی داره که حالا حالا باید خودتو واسه اون موقع ها قوی کنی بیا توی بغلم و باهم دوتایی آرامش رو نفس بکشیم وااااااااای چقدر الان دلم هوس تو رو کرد من الان توی اداره ام و دلم برای گرفتن اون دستای مردونه ولی کوچیکت تنگ شده باورت نمیشه ولی وقتی کنارم می شینی نمی دونم چه انرژی مرام و معرفتی توی تو هست که  من احساس میکنم حامی من کنارم نشسته یه کوه یه ستون پر قدرت در واقع تو تکیه گاه منی و منم تکیه گاه تو منم عاشق تو دیوانه تو یا  در یک کلام مامان تو

فکر کنم همین که بگم منم مامانت همه چیزو گفتم

چون

مامان یعنی :عاشق -دیووونه- حامی- کسی که می تونه همه دنیا رو توی یک لحظه واسه فرزندش زیر و رو کنه- کسی که هر نفسی که میکشه واسه اینکه به اندازه یک نفس بیشتر با بچه اش بوده خدا رو شکر می کنه

بردیا منم مامانت

 

پسندها (1)

نظرات (0)