محمد بردیامحمد بردیا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

بردیای مامان

گااااااااااااااااااااااااااااااااز

1391/2/13 9:26
نویسنده : مامان
317 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جوجو

دیروز سه شنبه مرخصی گرفته بودم و تو خونه بودم خیلی از اینکه با تو هستم خوشحال بودم اما اما اما تو منو کشتی نمی دونم چرا دیروز هی منو گاز می گرفتی

خیلی ازت می ترسیدم

امروز صبح هم داشتم بهت شیر می دادم که تنبلی اومد سراغم و پیش خودم گفتم امروز هم اداره نمیرم که دوباره تو ...

منم از ترسم زدم به چاک و به اداره فرار کردم  آخه بردیا چراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا!!

راستی دیروز سعی کردم ظهر توی تخت خودت بخوابونمت که کم کم عادت کنی اما تا گذاشتمت بیدار شدی شب هم یک بار دیگه سعی کردم که تا تو تختت رفتی از ارتفاع ترسیدی و زدی زیر گریه

به هر حال از اینکه با هم بودیم دوتایی خوشحال بودیم عشق من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)