محمد بردیامحمد بردیا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

بردیای مامان

درد داشتم هوار تا!!

1389/11/30 8:56
نویسنده : مامان
357 بازدید
اشتراک گذاری

 

دیروز از ساعت ۷ صبح دل درد خیلی شدیدی داشتم تازه قرار بود ساعت ۹ هم کارگر بیاد خونه رو تمیز کنه آخه من دیگه خیلی نمی تونم خم و راست بشم به هر حال از  ترس اینکه مبادا مورد خطر ناک باشه به دکترم زنگ نزدم اما بالاخره وقتی دیدم دردم خوب شدنی نیست ساعت ۴ بعد از ظهر به دکترم زنگیدمتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

خانوم دکتر گفت اگه شدید شد برم بیمارستان وگر نه فردا برم مطبش

شدیدتر که نشد الانم یه ذره بهترم اما فکر کنم باید عصر حتما برم مطب چون هنوزم درد دارمتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

نی نی کوچولوی مامان ، از دیروز اصلا نگران خودم نیستم فقط ناراحتم که مبادا تو هم اون داخل ناراحتی بکشی وقتی تکون می خوردی عشق می کردم الانم که دارم اینا رو تایپ می کنم داری وول می خوری تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد... آفرین دلبرم همینجوری مامان رو خوشحال کن تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

شيرين
30 بهمن 89 10:41
حتما برو دكتر...ببين علتش چيه...
مامان سمی
30 بهمن 89 12:16
salam mamani omidvaram khoob shodeh bashy vali in darda ro jedi begir albateh negaran nasho ma shoma ro link kardim montazere shoma hastim bye
آرام
1 اسفند 89 0:48
وایی خوش به حالت.من هنوز ازدواج نکردم ولی یه دنیا دلم بچه میخواد. نمیدونم به کی بگم



سلاااااااااااااااااااام
انشااله قسمت شماااااااااااااااااااااااااام بشه

شيرين
1 اسفند 89 11:10
سلام...رفتي دكتر؟؟