محمد بردیامحمد بردیا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

بردیای مامان

دوران بارداری هفته 20

1389/11/27 12:17
نویسنده : مامان
2,237 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

من در هفته ۲۰ بارداری هستم خیلی خوشحالم از اینکه خدا به من این فرصت رو داده که بتونم دوران حاملگی رو تجربه کنم امیدوارم لیاقت مادر شدن رو داشته باشم

بچه من پسره و من اسمش رو گذاشتم بردیا یعنی بلند مرتبه و عالی مقام

الان ۳ هفته است که دارم تکون خوردن و قل خوردنش رو احساس می کنم واقعا حس بی نظیریه

عااااااااااااااااااااااااااااااشقشم

البته جدیدا یه ضربه های خفیفی هم می زنه ولی بدی موضوع اینه که اگه یه روز تکون نخوره من و باباش از ترس می میریم و زنده میشیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مهرنوش
26 بهمن 89 14:51
سلام مامان برديا

اميدوارم زودي بخونم برديا جون سالم و خوشگل به دنيا اومده...

با تبادل لينك موافقي؟!



بله