محمد بردیامحمد بردیا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

بردیای مامان

ضربه های عاشقانه!

1389/12/21 12:31
نویسنده : مامان
435 بازدید
اشتراک گذاری

 

دیشب جمعه ۲۰ اسفند۸۹ ساعت حدود ۱۱ بود که تو شروع کردی به لگد زدن !

من هم مثل همیشه این خبر رو به بابات اعلام کردم از اونجایی که اون هم دیگه حالا می تونه ضربه های لگد تو رو احساس کنه زود دستش رو گذاشت روی شکمم ولی تو اصلا تکون نخوردی

خلاصه تو لج کردی بابات لج کرد!  و هی دستش رو جابجا می کرد تا بالاخره صورتش رو چسبوند به شکمم که یکدفعه تو یک لگد محکم زدی توی گونه بابات!!!!!!!!!

پوریا بلند شد و گفت:" زد تو گوشم" و بعد هم کلی ذوق کردتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

من:""

و احتمالا تو:"تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد"

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

شيرين
21 اسفند 89 13:01
آخههههههههههه....عجب شيطونيه
مامان فرشته
21 اسفند 89 13:47
سلامممممم ههههههههه خیلی باحال بود مامانی بوسسسسس برای بردیای شیطون
خاله بهاره
22 اسفند 89 0:10
سلام خواهر جونم.

چطوری؟
عسل خاله چطوره؟ ان شاالله که خداوند بردیا جونمو سالم و سرحالو کپل مپل برات به این دنیا میاره و تا جایی که باید در این دنیا نگه میداره و سایه ی تو و پوریا جان رو از سرش کم نمیکنه.
براتون شادی های جاویدان و غم های متعالی آرزو میکنم.

به امید عبور از سایه های آسمان
دوستون دارم


سلام عشق من
مرسي كه بهم سر زدي
برديا هم خيلي خوشحال شد!!
دوستت دارم بهترين خواهر دنيا
مامان شیما وحدیث
22 اسفند 89 1:06
مامانی قدراین روزهای شیرین رو بدون . خیلی لحظه های شیرینیه . به ماهم سربزن.
مامان غزل
23 اسفند 89 12:48
از الان داره با باباش کشتی تمرین میکنه شیطون
مامان پاني
23 اسفند 89 14:35
سلام ماماني.مرسي كه به ما سر زدي. برديا جون ميخواد از الان شيطون بودنشو به همه ثابت كنه.اگه مايل به تبادل لينك هستي منو با اسم پاني كوچولو لينك كن به منم بگو با چه اسمي لينكت كنم. مواظب خودت و دردونت باش
مامان فرشته
23 اسفند 89 17:12
یعنی می شه بگیرمشون تو بغلمون و اینهمه استرس تموم بشه بوسسسس
مامان فرشته
24 اسفند 89 15:45
سلام عزیزمممممممممم امشب خوش بگذره بوسسسسسسسسسس
شيرين
25 اسفند 89 11:19