محمد بردیامحمد بردیا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

بردیای مامان

اولین کادو واقعی

1392/4/2 10:08
نویسنده : مامان
468 بازدید
اشتراک گذاری

عشق بی همتای من

پسر با معرفتم

نفس من

ای کسی که بدون تو فقط هیچم و قبل از تو هم هیچ  بودم

ای که همه چیزم رو توی تو می بینم

ای کسی که وقتی بوت می کنم عطر بهشت به مشامم می رسه

منو ببخش اگر گاهی بدم گاهی خوب  منو ببخش که همیشه برات شادی نمیارم منو ببخش که مثل تو نیستم که سراسر عشق عرضه کنم

چند روز پیش با بابا رفتی مغازه و تخم مرغ شانسی صورتی خریدی توش یه شکلات بود و یک جفت گوشواره و اونو دادی به من منم همه جا گفتم اینو بردیا برام خریده و کلی بوست کردم و پز دادم

اما

دیشب با بابا دوباره رفتی مغازه ، بابا میگه خودت رفتی سمت تخم مرغ شانسی های صورتی و گفتی : برا مامانم! بعد هم خریدی و اومدی وقتی توی آسانسور بودین تو اونو از دست بابا گرفتی و گفتی :" بدم مامانم خوشحال شه"

و تا منو دیدی:" اینو واسه تو خریدم"

چی بگم

مات و مبهوتم

گنگم

عاشقم

مگه میشه؟

عشق من مرسی اینا رو هرگز از خودم جدا نمی کنم

توی این تخم مرغ شانسی هم یک گردنبند بود

بهترین چیز و با ارزش ترین دارایی که تا امروز داشتم

دستهاتو می بوسم و ازت متشکرم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

شبنم
20 مرداد 92 14:32
سلام دوستان عزیزم این سایت تازه راه اندازی شده تا بتونید از عکس های فرزند عزیزتون با هزینه ای کم کلیپ داشته باشید هر سئوالی دارید در این بخش مطرح کنید در اولین فرصت پاسخ داده می شه http://babyclip.persianblog.ir/ باتشکر
نازی
23 شهریور 92 11:55
بیا اینجا به دردت میخوره تو گوگل بزن "کپی پیست کن" بعد بیا کپی پیست کن