محمد بردیامحمد بردیا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

بردیای مامان

13 بدر

1390/1/14 11:37
نویسنده : مامان
388 بازدید
اشتراک گذاری

 

بردیا جونم ،دیروز ۱۳ بدر بود  و من و بابا و خونواده من همه رفتیم پارک کودک خیلی خوش گذشت كلي خنديديم و وقتي هم كه دختر خالت (لنا) كه الان يك سال و ۳ماهشه اومد  كلي براي اون زديم تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدو اونم رقصيد تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد اگه بدوني چه قري ميده !!

اونقدر اونجا وول خوردی و بازی کردی که پیش خودم گفتم:" حتما تو هم فهمیدی ۱۳ بدره و اومدیم پارک و داری بازی می کنی"

از تکون خوردنات لذت بردم و کلی برای تو و بابات و خودم دعا کردم عزیز دلم تازه  برات سبزه هم گره زدم

اما چون زیاد نشستم تا صبح از کمر درد خوابم نبرد اما تو خوش باش چون به عشق تو همه این دردها رو هم دوست دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان شیدا
14 فروردین 90 15:52
سلام مامان بردیا خوشحالم که بهتون خوش گذشته...بوسسسسسس
مامان پاني
17 فروردین 90 22:18
سلام مامان مهربون.ايشالا سال ديگه سيزده به در، برديا بغل...