محمد بردیامحمد بردیا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

بردیای مامان

سونوگرافی 90

1390/1/9 14:00
نویسنده : مامان
436 بازدید
اشتراک گذاری

 

در آخرین ويزيتم، دکتر جونم يك سونوگرافي براي ۱۴ فروردين ۹۰ برام نوشت اما

۶ فروردين بود كه من حس كردم دلم مي خواد برم سونو!! و مثل هميشه به پوريا چسبيدم كه الا و بلا بايد الان بريم خلاصه به هر زحمتي كه بود راضي شد و رفتيم سونو

اين دفعه به توصيه شهرزاد رفتم يك سونوگرافي ديگه ! آخه دو دفعه قبلي دكتر به شوشو اجازه نمي داد با من بياد و در ضمن با منم حرف نمي زد و كلا بد اخلاق بود اما كارش حرف نداشت

اما اين آقاي دكتر جديد هم به پوريا اجازه ورود داد و هم اجازه داد كه از لحظه لحظه هاي اون موقع با دوربين خودمون فيلم بگيريم

من روي تخت دراز كشيدم و كارگرداني شوهرم شروع شد!

چه روزي بود وقتي دكتر شروع به كار كرد يك دفعه صداي قلب برديا رو شنيديم پوريا توي پوست خودش نبود خيلي خوشحال شد بعد صورت نيمرخ برديا رو نشون دادو يك دفعه ديدم پوريا داره مي خنده من مانيتور رو نمي ديدم  اما معلوم شد آقاي برديا خان كف پاي مباركش رو چسبونده به شكم بنده و يك كف پاي بزرگ روي صفحه مانيتور خود نمايي مي كنه پوريا تا همين ديشب قربون صدقه كف پاي برديا مي ره و داره ديوونه مي شه!!!!

بعد انگشت هاي دستش رو ديديم ديگه اين دفعه كمي مانيتور به سمت من چرخيده بود بعد هم صورت نازنين  و ملكوتي پسرم ! واقعا كه همه جنين ها پاك و ملكوتي اند توي دنياي فرشته هان!

آقاي دكتر گفت:" نگاش كن ببين شبيه كيه؟"

وقتي نگاه كردم ديدم لب هاش مثل لب هاي خودمه اما قسمت هاي ديگه خيلي واضح نبود

خلاصه فيلم گرفتيم و با پوريا كلي ذوق كرديم و عشق برديا رو خورديم

توي راه برگشت پوريا اونقدر هيجان زده بود كه تمام مسير ها رو اشتباه مي رفت و كلي ما رو توي اتوبان چرخوند!!!!!!!

روز فوق العاده اي بود

اميدوارم هم برديا و هم تمام ني ني هاي دنيا سالم به دنيا بيان و تقدير و سرنوشت خوبي هم داشته باشن

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان عسل و آریا
9 فروردین 90 12:09
سلام دوست خوبم. تمام مطالب وبلاگتون را خوندم.انشالله که آقا بردیا به سلامتی بدنیا بیاد.مرسی که اومدید به وبلاگ عسلم.
مامان حسین
9 فروردین 90 14:56
سلام عزیزم انشاا... بردیا جون به سلامت به دنیا بیاد و روزهای خوشی باهاش داشته باشین.
مامان پاني
10 فروردین 90 21:36
سلام. اي جانم.جيگرمو قربون كه از همين الان خوش اخلاق و خوش خندس.ايشالا كه هميشه بخنده...
مامان شیدا
11 فروردین 90 23:32
سلام خانومی خدا نی نیتو حفظ کنه حالا وقتی بردیا کوچولو بدنیا اونموقع میفهمی بهترین احساس دنیا به چی میگن؟ ایشالا به سلامتی بوسسسسسسسس
مامان شیدا
12 فروردین 90 12:54
سلام خانومییییییییی بیا وبلاگمو کمکم کن بوسسسسسسسسسسس
زهرا
12 فروردین 90 18:25
سلام خانمی عیدت مبارک سال خوبی رو برای خودت و کوچولوت آرزو میکنم خیلی خیلی برات خوشحالم میدونم چه حس قشنگی مخصوصا اینکه شوشو کنار آدم باشه خدا بردیا کوچولوت رو حفظ کنه و تو سال جدید کنار خودت داشته باشیش