محمد بردیامحمد بردیا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

بردیای مامان

سال نو سال تو

1389/12/28 10:33
نویسنده : مامان
393 بازدید
اشتراک گذاری

 

سال نو داره میاد و من و بابا حسابی تو خونه مشغولیم با اینکه من واقعا کار خاصی نمی کنم اما خیلی خسته میشم ببخشید اگه اذیت می شی عشق من

باید بدونی که بابا چقدر هوای من و تو رو داره همه کارها رو خودش انجام میده ....از جابجایی تخت و کمد گرفته تا جارو و گردگیری و این چند روزه هلاک شده اما با همه این اوصاف هر روز باهات حرف میزنه و یه دنیا عشق بهت میده

این سال جدید واقعا برای من و پوریا جدیده یه چیزی داره که ما هیچ وقت تجربه اش نکردیم امسال تو رو می خوایم ببینیمتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد امیدوارم اون روز برسه که من و بابا پوریا تو رو بغل کردیم و داریم قربون صدقه ات می ریم امسال سال گربه س! ملوس من ! عشق من و بابا !  

سال نو پیشاپیش مبارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان غزل
29 اسفند 89 7:53
اخییییییی نازی نی نی . قربونت برم مراقب نی نی باش عزیزم.
مامان شیدا
29 اسفند 89 16:02
سلام مامان بردیا امیدوارم سالهای خوشی در انتظارتون باشه عیدتون مبارک
مامان فرشته
29 اسفند 89 18:49
بر ما سالی گذشت بر زمین گردشی و روزگار را حکایتی امید که آن کهنه رفته باشد به نکویی و این تازه بیاید به شادی سال نو مبارک
شيرين
2 فروردین 90 11:07
عيدت مبارك عزيزززززززززززززززززم.
مامان پاني
6 فروردین 90 23:15
سلام خانومي.عيدت مبارك مواظب خودت باش