محمد بردیامحمد بردیا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

بردیای مامان

بغل خوشمزه

1391/3/1 10:22
نویسنده : مامان
522 بازدید
اشتراک گذاری

عشق من

دیشب خیلی به من حال دادی مرررررررررررررررررسی

می خواستم بخوابونمت واسه همین با هم روی تخت دراز کشیده بودیم ولی تو هی دست می نداختی دور گردنم و تا می خواستم بلند بشم منو محکم می گرفتی و دوباره بغلم می کردی و منم نازت می کردم:" عشق من کیه؟ عزیز من کیه؟.."آخه تو جدیدا هر وقت می پرسیم جواب می دی:" من من" البته بیشتر به بابا جواب می دی خلاصه داشتم عشق می کردم  خیلی بغلت خوشمزه اس مامانی واقعا دارم می گم آدم دلش می خواد تا ابد توی بغل مهربونت بمونه و اون لحظه ابدی بشه خیلی عاشقتم جوجو

تا اینکه

یک دفعه بابا اومد توی اتاق و ما رو دید و کلی حسودیش شد واسه همین خودشو پرت کرد روی تخت و دستتو انداخت دور گردنش اما تو هی با مشت می زدی توی صورتش و بازی می کردی غافل از اینکه دلش داشت می شکست

بابای بیچاره

.

.

.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

دایی بنی جون
5 خرداد 91 16:18
سلام همین چند خط احساس زیبایی بود همیشه شاد باشید. ما آپ هستیم