محمد بردیامحمد بردیا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

بردیای مامان

وزن اضافه!!!!!

1390/1/20 14:03
نویسنده : مامان
393 بازدید
اشتراک گذاری

۱۴ فروردین رفتم دکتر و اون از اضافه وزن من متعجب شد آخه ۱۱ کیلوگرم اضافه وزن دارم

اون موقع هفته ۲۶ رو تمام کرده بودم و خانوم دکتر گفت دیگه باید غذاهام رو کنترل شده بخورم

اما آخه اگه من رژیم بگیرم می ترسم نی نی خوشگلم چاقالو نشه!!!!

من باید چی کار کنم؟؟؟؟؟ همه فامیلامون ۱۷ الی ۲۲ کیلو وزن اضافه کرده بودن ........

niniweblog.com

من ۷ روزه که در موردن خوردن و نوش جان کردن یه خورده رعایت می کنم و نیم کیلو هم کم شدم به نظرتون باید ادامه بدم یا در نهایت آرامش شکمم رو صفا بدم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

دایی جون بنی
20 فروردین 90 14:32
سلام اخه عزیزم امیدوارم یه نی نی خوشکل و سلامت خدا بهتون هدیه بده که زندگیتون رو از این بهتر خوشحال کنه. به وبلاگ بنی جون سر بزنید و خوشحال میشه نظر براش بدید و من وبلاگ شما را هم در وبلاگ بنی قرار می دم و امیدوارم شما هم همین کار بکیند.منتظر نظر شما هستیم.
مامان شیما وحدیث
21 فروردین 90 2:18
سلام مامان مهربون خوبی .به نظرمن درنهایت آرامش شکم رو صفا بده .چون خوردن وچاق شدن خیلی تاثیرروجنین نداره .ولی بعدا باید بیافتی تو رژیم
مامان شیدا
22 فروردین 90 1:07
سلام دوست عزیزبهتره چیزهایی رو بخوری که برات خوبه نه شیرینی و چربی و نمک...وعده های بیشتر غذای کمتر...خدا نی نیتو حفظش کنه بوسسسسس بازم به ما سر بزنید
مامان عسل و آریا
23 فروردین 90 18:08
عزیزم من خودم تا حالا تجربشو نداشتم که بتونم بگم ولی گلم پیشنهاد می کنم درحده تعادل غذا بخورید و اگه هم اضافه وزن گرفتید چند ماه بعد زایمان رژیم بگیرید.فقط گل پسرمون گرسنه نمونه
دایی بنی جون
25 فروردین 90 0:22
سلاممممممممممم ابدیت نکردید خب من ابدیت کردم و منتظر حضور شما هستم.
شيرين
27 فروردین 90 17:05
سلام....واي چه خبره....چجوري ميخواي لاغر كني دختر.... وقتي نينيت به دنيا اومد بهت ميگه مامان تپولو