محمد بردیامحمد بردیا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

بردیای مامان

به بردیا جونم

1389/12/9 11:28
نویسنده : مامان
329 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام بردیای مامان

الان داری لنگ و لگد می ندازی و خودتو برای مامان لوس می کنی نمی دونی چقدر با این وول خوردنات به من انرژی مثبت می دی بعضي موقع ها فكر مي كنم توي شكمم اين شكلي هستي= تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

خیلی دوستت دارم و از این بیرون می بوسمت نازنین پسر!!

بعضي اوقات كه من و بابا تو خونه نشستيم از خونه همسايه صداي گريه نوزاد مياد و من  و پوريا كلي آه مي كشيم تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

زهرا مامان شازده کوچولو
9 اسفند 89 14:39
عزیزم چه وجه تشابهی چون ما هم یک همسایه داریم که تازه بچه دار شدن و مرتب صدای بچشون رو که گریه میکنه میشنویم ولی من و آرش انگار فسقلی خودمون رو تو اون صدا میبینیم