محمد بردیامحمد بردیا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

بردیای مامان

حاج رسول یا بردیا!!

1389/12/4 14:47
نویسنده : مامان
487 بازدید
اشتراک گذاری

 

 اصولا در خانواده ما هر کسی بچه دار می شود سر انتخاب اسم غوغایی بس مهیب برپا می گردد  . پدرم که صاحب ۵ دختر است نام های همه ما را غیر مذهبی انتخاب کرده است حالا که به دخترانش رسیده است از همه ما توقع دارد نام های مذهبی بگذاریم که البته در مورد ۳ دختر بزرگتر موفق نشد و

حالا

من فرزند چهارمم و نام پسرم را می خواهم بردیا بگذارم .پدر بزگوار من از  رضا و مهدی شروع کرد و سپس به عماد و میثاق رسید و حالا که کاملا ناامید گشته به من می گوید:" تو بردیا بگذار من حاج رسول صدا می زنم"

من:""

البته بابای نازنین من خیلی شوخ است و همه کل کل هایش سر اسم گذاشتن شوخی است

اما

هر دفعه نه ماه شوخی می کند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

البته این موضوع باعث تفریح من و همه اعضای خانواده است و امکان ندارد من به دیدن ایشان بروم و بر سر اسم صحبتی نشود حتی اگر پدر جان ساکت بنشیند بنده کوتاه نمی آیم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)