محمد بردیامحمد بردیا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

بردیای مامان

موهاتو کوتاه کردی

1391/3/13 12:09
نویسنده : مامان
497 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مو قشنگ

دیروز واسه اولین بار بابا بردت سلمونی

دیروز بهش گفتم :" با بردیا برو واسش پوشک بخر"

هی وایستادم نیومدین هی منتظر شدم خبری نشد

زنگ زدم :" کجایی؟"

بابا:" سلمونی!

منم گفتم وایستین که اومدم......

زودی رفتم دوربینو برداشتم و دوون دوون اومدم پیشت الهی قربونت برم اونقدر اشک ریختی و گریه کردی و جیغ زدی که نگو نمی ترسیدی ولی اونجا رو دوست نداشتی 

البته بعدش خیلییییییییییییییییییییییییی جوجوتر شدی عشق منماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

mamane paniz
21 خرداد 91 15:29
mobarake azizam..ma ham mu haye pani ro zadim..pishe ma biya
فاطمه
26 خرداد 91 1:45
سلام... من تو هفته 31 بارداری هستم . خوشحال میشم به وبلاگم سر بزنی... راستش وبلاگتو از اول خوندم و با خودم گفتم یعنی میشه یه روز منم از سلمونی رفتن پسرم بنویسم؟