محمد بردیامحمد بردیا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

بردیای مامان

تولدت مبارک

1390/4/22 12:52
نویسنده : مامان
460 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته کوچیک من

بالاخره پا به این دنیا گذاشتی تولدت مبارک عزیزم

نمی دونی من و بابا چقدر خوشحالیم و احساس خوشبختی می کنیم  به جز روز سوم و چهارمت که زردی داشتی و من و بابا داشتیم دق می کردیم

تو بزرگترین و بهترین هدیه خدایی عزیزم

تو عشقی

تو نفسی

تو عمر مایی

 ان شاء اله خدا تو رو برای ما نگه داره

امروز بابا رفت و برات شناسنامه گرفت اسمت برای اولین بار توی ثبت احوال ثبت شد

"محمد بردیا " اسمت هم مثل خودت تک تکه جیگر مامان

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان پانی
27 تیر 90 0:24
سلام گلم.مبارکه.به خدا خیلی خوشحال شدم.مرتب بهت سر میزدم تا یه خبری ازت ببینم.خدا رو شکر که هردو سالمین.پس عکساش کوشن؟
lhlhk `hkd
29 تیر 90 18:16
پس کجایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سيدمهدي
1 مرداد 90 22:53
سلام. بازم وبلاگ يه مامان مهربون .برديا جان رو حتما ببوس
مامان متین
12 مرداد 90 15:07
سلام مامان مهربون مبارک باشه ان شاالله خدا حفظش کنه اگه گاهی به وب پسر من هم سر بزنی خوشحال می شم شاید بتونیم دوستای خوبی واسه هم بشیم
خاطره مامان بردیا
12 شهریور 90 18:50
تولد گل پسرت مبارک... محمد بردیا. چه اسم قشنگی.... انشاء اله که همیشه سالم باشه
مامان احسان
23 شهریور 90 14:35
سلام احسان با عکسای جدید آپه بدو بیا..
مامان پانی
31 شهریور 90 14:15
کجایی؟؟؟؟؟؟؟
عبدالرضا زرگری
25 مهر 90 17:38
سلام مجدد، خواهشمندم مطلبی که به صورت خصوصی براتون فرستادم رو یا ذیل این پیام جواب بدید یا از طریق ایمیلی که اون بالا نوشتم جواب بدید... ممنون